Lees ook de ervaringen en referenties van onze opdrachtgevers voor een indruk!

Trouwplannen?
Je zet maar één keer je ‘signature’ onder een trouwakte, deze dag verdient een fantastisch huwelijksfeest en niets is zo feestelijk als een geweldige live-band op het podium die er  samen met jullie gasten een topavond van maakt! Wij bespreken graag samen met bruid en bruidegom hoe wij dé perfecte muzikale omlijsting van deze bijzondere avond kunnen verzorgen. Een koperen of zilveren huwelijk te vieren? Ook dan voorzien we graag in uw wensen.

Dorps- of kroegfeest?
Feesttent, sporthal, kroeg… op elke locatie tekenen wij met onze pOptreden Signaturerachtige lichtshow en geluid van hoge kwaliteit voor een spetterend en gevarieerd optreden. Pop- en rockmuziek vanaf de 80’s tot de hits van nu, meezingers en Nederpop: alles om de ‘tent’ op z’n kop te zetten, want die dansvloer moet vol!

Bedrijfsfeest?
Signature levert maatwerk. Muzikale omlijsting van een produkt-presentatie? Wilt u klanten, gasten, medewerkers trakteren op een geweldige show? Of heeft u naast een muzikale omlijsting ook iemand nodig die voor een ‘rode draad’ kan zorgen bij deze gelegenheid? Sprekers interviewt, gasten introduceert? Onze zangeres presenteert graag op professionele wijze deze avond. Wij bespreken graag met u hoe Signature uw bijeenkomst (muzikaal) kan vormgeven.